گفتگوی عیدانه باآقای گل آسیا
تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 9:40 | نويسنده : سید جواد

اسماعیل پور از تعطیلات نوروز می گوید

از ملی پوشان جوان و آینده دار کشورمان است. متولد 17 شهریور 1367 از شهرستان ساوه در سالهای 90 و 91 به عنوان آقای گل لیگ سیزدهم و چهاردهم و همچنین در سال 91 به عنوان آقای گل آسیا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ از ملی پوشان جوان و آینده دار کشورمان است. متولد 17 شهریور 1367 از شهرستان ساوه در سالهای 90 و 91 به عنوان آقای گل لیگ سیزدهم و چهاردهم و همچنین در سال 91 به عنوان آقای گل آسیا انتخاب شددر سالهای 88 تا 92 توانست با تیم های مختلف و تیم ملی 2 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و یک مقام سومی کسب کند. بله او احمد اسماعیل پور ملی پوش فوتسال کشورمان است که در این گفتگو حضور دارد.

 خود را به طور کامل معرفی کنید؟

 

 

_احمد اسماعیل پور هستم متولد 17 شهریور 1367 از شهرستان ساوه، حدود 7 سال عضو تیم ملی هستم و هم اکنون در رشت زندگی می کنم.

 

آیا ازدواج کرده اید؟

 

_ نه، موقعیت فکر کردن به ازدواج و متاهلی پیش نیامده است.

 

چه رنگ، غذا، میوه و فوتبالیستی را دوست دارید؟

 

_ من بیشتر سرمه ای، ماهی سفید، توت فرنگی و لیونل مسی را دوست دارم.

 

برای نوروز چقدر خرید می کنید؟

 

_ اصلا علاقه ای به خرید ندارم، بیشتر برای خواهر و برادرانم خرید می کنم.

 

اولین منزلی که در عید می روید خانه کیست؟

 

_ چون تنها زندگی می کنم اولین منزل خانه پدر و مادرم هست و بعد به خانه پدربزرگ و مادربزرگم می روم.

 

چه کسی اول از همه به خانه تان می آید؟

 

_ اصولا ما می رویم چون من از شب عید خانه پدر و مادرم هستم و اولین کسی که به خانه مان می آید، عمویم است.

 

آیا تمام سنتها و مراسم نوروز را انجام می دهید؟

 

_ در حد توان انجام می دهم اما بیشتر وقت ها به این سنت ها پایبند هستم.

 

چند سال تحویل در کنار خانواده بوده اید؟

 

_ در تمام طول عمرم همه سالها در کنار خانواده بودم بجز 2 سال.

 

امسال عید در کنار خانواده حضور دارید؟

 

_ انشاءالله اگر خداوند عمری بدهد در کنار خانواده هستم.

 

عیدی دادن هنوز در خانواده تان مرسوم است؟

 

_ بله هست اما فقط به من عیدی نمی دهند.

 

بهترین عیدی که تا به حال گرفتید چه بوده است؟

 

_بهترین عیدی برای من دیدن پدر و مادرم در سلامت کامل است و مهم برای من در کنار خانواده بودن است.

 

بهترین و بدترین خاطرات نوروزتان چیست؟

 

_ بدترین خاطره سال تحویل در خدمت سربازی سرپست بودم. بهترین خاطره هم زمانی بود که قبل از عید چند روز مرخصی رفتم.

 

آیا با کسی قهر یا دشمن هستید؟

 

_درسته خیلی دشمن دارم، اما همه رو از ته دل دوست دارم.

 

چقدر به زیبایی خود و محیط زندگیتان اهمیت می دهید؟

 

_ خیلی، اصولا هرکجا که زندگی می کنم دوست دارم آنجا تمیز و مرتب باشد.

 

اگر آشپزی می کنید چه غذایی می توانید درست کنید؟

 

_تک و توک درست می کنم بیشتر ماکارونی، مرغ، شامی و املت درست می کنم.

 

موقعی که عصبانی می شوید، چه کاری انجام می دهید؟

 

_ اصولا صبرم زیاد است، کم عصبانی می شوم اما اگر از کوره دربروم هرکاری از دستم برآید انجام می دهم، اصلا از حالت عادی خارج می شوم.

 

کلکسیون دارید؟

 

_ کلکسیونی از مدالها و پرچم هایی که از تیم های مقابل به صورت یادگاری دریافت می کردم جمع کردم.

 

پدر و مادرتان کمکی به شما در رسیدن به هدفتان کرده اند یا مانع رسیدن به هدفتان شده اند؟

 

_ هرکجا بنشینم این مطلب را می گویم که پدر و مادرم همیشه پشتیبان من بودند و واقعا نمی دانم چگونه باید زحماتشان را جبران کنم.

 

تحصیلات تا چه اندازه می تواند به موفقیت در زندگی و رشته ورزشی کمک کند؟

 

_ تحصیلات می تواند در بخشی از کارها و رفتارها به هر شخص، شخصیت بدهد.

 

چه شغلی دارید؟

 

_ مشغول به کاری نیستم، فقط تمرکزم ورزش است.

 

چقدر از شهرتتان استفاده می کنید؟

 

_ موقعیتی پیش نیامده که استفاده کنم.

 

در تیم تان با چه کسانی رابطه صمیمی دارید؟

 

_ با همه دوستان صمیمی هستم اما بیشتر با محمد کشاورز صمیمی هستم و رفت و آمد خانوادگی داریم.

 

چه عاملی موجب موفقیت شما شده است؟

 

_ 7 سال پیش که شروع به بازی کردم مربی ام مرا قبول نداشت، اما با حمایت و تشویق های پدر و مادرم و پشتکاری که داشتم، توانستیم در این جایگاه قرار بگیرم، انشاءالله تلاش می کنم به سطح اول جهان برسم.

 

سخت ترین و خاطره انگیزترین مسابقه شما در چه سالی اتفاق افتاده است؟

 

_ بازی با کلمبیا در جام جهانی 2012 بود که برای همه به خصوص من تلخ بود، بازی با ژاپن در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا که با 2 گل پیروز شویم.

 

بدترین و بهترین تصمیم در دوران حرفه ای و زندگی تان چه بوده است؟

 

_ بدترین تصمیم این بود که در سال 88 به فولاد ماهان، سپاهان پیوستم و بهترین تصمیم حضور در منصوری قرچک بود که سالهای خوبی را با این تیم داشتم.

 

به غیر از رشته ورزشی خودتان، به چه رشته ای علاقه دارید؟

 

_ به والیبال و بسکتبال علاقه دارم.

 

به نحس بودن 13 اعتقاد دارید؟

 

_ بله در جام جهانی که شماره 13 به تن من بود و با بدشانسی هایی روبرو شدم، به نحس بودن 13 اعتقاد پیدا کردم.

 

گفتگو از سید جواد حسینی

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا دختر ایرونی
ساعت9:56---22 فروردين 1393
سلام عزیز



مطالبتو دوست دارم



اگه دوست داشتی سایت منو با نام ♥♦♥ مهسا دختر ایرونی ♥♦♥ لینک کن و بعد بگو با چه نامی لینکت کنم.



5CHAR.ir
پاسخ:سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی توم وبلاگ خوبی داری من لینکت کردم توم میتونی با اسم پایگاه خبری مردم آنلاین لینکم کنی دوباره مرسی که به وبلاگم سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: احمد اسماعیل پور, اقای گل,